Realizované investice

Investujeme do projektů se slibným obchodním modelem, prodejní strategií a hlavně s ambiciózním týmem lidí.

Pietro Filipi.

Česká módní ikona

Příběh začíná v roce 1993, kdy se zakladatel Petr Hendrych rozhodl založit značku, která bude vytvářet kvalitní českou módu, jež by lidem pomohla vyjádřit svůj vlastní styl. Na kolekcích pracuje tým odborníků a přední čeští a zahraniční designéři. Hodnota produktu Pietro Filipi je nejen v jeho designu a kvalitním zpracování, ale také v limitovanosti počtu vyráběných kusů, která podporuje jeho exkluzivitu. V roce 2019 dosáhla společnost tržeb ve velikosti 482 milionů Kč.

Kara.

Tradiční český výrobce

Kara je ryze česká značka, která působí na českém a slovenském trhu již několik desítek let a věnuje se prodeji koženého a kožešinového zboží a galanterie. V roce 2019 dosáhla společnost tržeb ve výši 385 miliónů Kč. Společnost provozuje vlastní retailovou síť, do které patří 46 maloobchodních prodejen v České republice a na Slovensku.

Etam.

Prémiové spodní prádlo

Etam je prémiovou francouzskou značkou spodního prádla. V roce 2019 se C2H stala výhradním distributorem značky pro Česko a Slovensko. Již 102 let Etam podporuje sebevědomé a silné ženy nejen ve Francii. S 860 obchody v 50 zemích světa a díky vysokému standardu roste význam Etamu ve světě spodního prádla a módy, Etam směřuje k cíli stát klíčovou globální značkou spodního prádla. Návrháři Etamu jsou školeny v technikách haute-couture a ve spolupráci s nejlepšími výrobci krajky vytváří vlastní unikátní krajku Etamu. Vlajkový obchod o velikosti 500 m2 se nachází na Champs-Élysées v Paříži. V České republice C2H provozuje 9 obchodů, na Slovensku obchodů 2. Za rok 2019 dosáhla distribuční společnost obratu 28 milionů Kč.

Ventures.

V minulosti jsme investovali do technologických společností napříč segmenty, které vykazovaly výjimečný růstový potenciál. Po koupi společností Pietro Filipi a Kara se naše technologická orientace zaměřuje spíše na technologie a nástroje pro zefektivňování retailového byznysu. Zde si dokážeme na základě našich zkušeností lépe vyhodnotit rizika a validovat přínos daného technologického řešení. C2H Ventures již investovalo do společností Expando, Apify, Shopsys, Flatio a Liftago. V prosinci 2018 došlo k exitu z první investice a to z investice do společnosti Liftago. Za 14 měsíců bylo dosaženo výnosu 50 %. V září 2019 došlo po necelých třech letech k exitu z investic do společností Apify a Shopsys s výnosem 90,5 %.

Liftago.

Taxi aplikace s profi řidiči

Český projekt, který vytváří technologickou platformu pro optimalizaci městské dopravy v České republice i v zahraničí. Cílem společnosti jsou tzv. Chytrá města (Smart Cities), kde lidé ztratí závislost na vlastních automobilech a ubude problémů s parkováním. V roce 2018 C2H ze společnosti Liftago exitovala a prodala 14 % akcií společnosti Livesport. Výnos investice překonal 50 % při držbě lehce přesahující 12 měsíců.

Apify. Shopsys.

Analýza online dat, automatizace procesů, e-shopy

V září 2019 C2H po necelých třech letech exitovalo z investic do společností Apify a Shopsys a to s výnosem 90,5 %. Společnost Apify se zabývá sběrem strukturovaných dat z webu a automatizací manuálních procesů na webu. Klientům tak například pomocí notifikací umožňuje zefektivnit nejen své služby, ale také prodeje či marketing. Na platformách tvůrce e-shopů Shopsysu funguje nyní přes 450 e-shopů, i do zahraničí expanduje se svou platformou ShopSys Framework.

cs_CZCZ
en_USEN cs_CZCZ