In media

Forbes

8. června 2020

Šaty a k nim sneakers boty. Česká značka Pietro Filipi se nově objevila na Footshopu

Česká módní značka Pietro Filipi, patřící podnikateli Michalu Mičkovi, se v reakci na krizi chce více soustředit na online a zároveň oslovit mladší zákazníky. I proto se nově dohodla na spolupráci s českým e-shopem Footshop podnikatele Petera Hajdučka.

Czechcrunch

3. června 2020

Jak se na dálku řeší investice do startupů nebo filmové efekty? Podívejte se na konferenci CzechCrunch Onlajn

Na druhém vydání naší konference CzechCrunch Onlajn jsme stejně jako na té první diskutovali změny, které společnost čekají v souvislosti s koronavirovou pandemií. Tentokrát jsme se ale posunuli o pár týdnů dál. Devět hostů sdílelo své zkušenosti z posledních měsíců včetně predikcí o tom, jaký směrem se ubere pracovní kultura, byznys na dálku a jak řeší produktivitu, i když musí dělat z domova.

Michala Mičku můžete sledovat od 1:00:00.

info.cz

25. května 2020

Sleva je přiznání chyby. Krize už byla potřeba, měli jsme se moc dobře, říká Mička

Krize byla potřeba, měli jsme se příliš dobře, domnívá se investor a majitel skupiny C2H Michal Mička, který vlastní mimo jiné oděvní značky Pietro Filipi a Kara. V novém díle pořadu Kapitola zmiňuje i to, že nadále nechce jít cestou slev. „Slevu vnímám jako přiznání chyby. Chceme spíše vymýšlet, co a jak komunikovat, aby to zákazník koupil za plnou cenu. Nechceme z lidí dělat hlupáky,“ říká Mička. Jak se jeho společnosti popasovaly s koronavirovou krizí? Kde vidí příležitosti? A jak hodnotí vládní záchranná opatření pro podnikatele? Podívejte se na celý rozhovor v úvodu článku.

Hospodarske noviny

25. května 2020

Podle ekonomů by vláda mohla dávat do ekonomiky více prostředků. Stát není stroj na peníze, oponuje Havlíček

Pomoc firmám od státu v době pandemie je pomalá a nedostatečná, přítěží je byrokracie a dlouhé lhůty pro vyřízení žádostí o pomoc. Čeští podnikatelé nyní více než kdy jindy kritizují vládu za to, jak se v krizi stará o firmy a živnostníky.

Hospodarske noviny

6. května 2020

Peníze na nájem přijdou firmám v červnu. Předtím si ale musí vyjednat slevu

Firmám, kterým zkomplikovala podnikání koronavirová krize a s ní spojená vládní omezení, začne stát posílat příspěvek na nájemné už v červnu. Vláda se dohodla, že za podnikatele uhradí polovinu nájmu za duben, květen a červen.

Forbes

23. dubna 2020

Pietro Filipi se krizi navzdory chystá do zahraničí a zajímá se o konkurenční značku Blažek

Krize v retailu, který sčítá škody kvůli uzavřeným prodejnám, by mohla mít překvapivé vyústění – podle informací Forbesu se investor Michal Mička, kterému patří mimo jiné módní značka Pietro Filipi, aktivně zajímá o svoji největší tuzemskou konkurenci, výrobce pánské módy Blažek.

Česká televize

21. dubna 2020

Uvolňování omezení kvůli koronaviru

Hosté: Karolina Šustrová, ředitelka pro Česko a Slovensko, Unibail-Rodamco-Westfield Zdeněk Hřib (Piráti), primátor hl. m. Prahy Michal Mička, majitel značek Pietro Filipi a Kara

Michala Mičku můžete sledovat od 16:10

Hospodarske noviny

15. dubna 2020

Část nájmů by mohl hradit stát, navrhuje majitel Pietro Filipi. Odklad plateb podle něj problém nevyřeší

Debata, jak pomoci firmám, které mají kvůli vládním opatřením proti šíření koronaviru problémy platit nájmy, nekončí ani poté, co sněmovna minulý týden schválila vládní návrh na jejich několikaměsíční odklad. S tím měli už před hlasováním problém majitelé nemovitostí. Chtěli, aby řešení zůstalo na dohodě mezi nimi a provozovateli podniků.

ČTK

9. dubna 2020

Opatření na odklad nájmu je podle Prouzy nepřijatelné a rizikové

Opatření na odklad nájmů na pomoc podnikatelům, kteří kvůli vládním opatřením museli zavřít provozy, považuje prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza za nepřijatelné a velmi rizikové řešení. Náklady by se podle něj měly rozdělit mezi majitele, nájemce, pomoci by měl také stát. Prouza to řekl na dnešní společné tiskové konferenci Hospodářské komory, Svazu obchodu a cestovního ruchu a Asociace hotelů a restaurací ČR.

iDNES.cz

6. dubna 2020

Odklad nájmu není řešení, říká majitel módních značek Pietro Filipi a Kara

Podnikatel Michal Mička chtěl ještě před nedávnem s českými módními řetězci Pietro Filipi a Kara expandovat do zahraničí. Nyní je jeho cílem boj o přežití těchto dvou značek. Kvůli koronavirové pandemii jsou všechny kamenné pobočky zavřené, tržby z online prodeje nemají šanci pokrýt náklady a pomoc státu se podle Mičky mine účinkem.

lidovky.cz

27. března 2020

Roušky místo nových kolekcí. Pietro Fillipi šije pět tisíc ústenek denně pro domovy důchodců

K nedostatku roušek v Česku se postavila čelem i česká oděvní společnost Pietro Filipi. Místo nového oblečení šije roušky. A to ve velkém. Od pondělí se připojily další její výroby v České a Slovenské republice a produkce tak stoupla na pět tisíc roušek denně.

novinky.cz

20. března 2020

Místo kolekcí šijí roušky. Čeští návrháři jdou do boje proti koronaviru

Březen měl patřit tradičnímu pražskému týdnu módy. Letos poprvé se ale organizátoři rozhodli na popud vládního nařízení akci zrušit. Móda jde zkrátka stranou a místo probírání současných trendů řešíme, kde sehnat roušky. S jejich šitím se rozhodli pomoci i čeští návrháři a značky.

Mediaguru

13. března 2020

Tváří Pietro Filipi se stává Karel Dobrý i se synem

Tvářemi kolekce jaro/léto 2020 české módní značky Pietro Filipi se stal herec Karel Dobrý se synem Cyrilem a Tereza Srbová.

Forbes

5. března 2020

Nejmladší kreativní ředitel českého módního byznysu. Jan Černý oživí tradiční značku Kara

Kara je jedním z mála poválečných podniků, které přežily 90. léta. Tradiční značka kožené a kožešinové módy a doplňků teď dostává nový vítr do plachet. Do 20. let 21. století vstupuje s novým kreativním ředitelem, teprve šestadvacetiletým designérem a letošním členem výběru 30 pod 30 Janem Černým.

Mediář

4. března 2020

Kreativním ředitelem oděvní značky Kara je Jan Černý, uvedl logo od Najbrta

Prvním krokem Jana Černého je rebranding a představení nového loga od Studia Najbrt.

Czechcrunch

14 November 2019

Ve 30 letech ještě nechtěl do důchodu a teď Michal Mička hlásí: S Pietro Filipi a Karou chceme uspět ve světě

Je mu sice teprve dvaatřicet, ale když se spolu potkáváme v jeho novém karlínském sídle, kde po zdech visí obrazy od českých umělců, dostaneme se i k důchodu. Kdyby totiž Michal Mička chtěl, mohl i následující roky „jen“ investovat, ať už do startupů nebo nemovitostí, a ke slušnému živobytí by mu to stačilo. Jak ovšem sám s rozvahou hovořící podnikatel říká, to by ho nebavilo.

E15

26 September 2019

Frycův Reflex Capital dál zvyšuje podíl ve start-upu Apify

Investiční fond Reflex Capital už potřetí posílil své angažmá v českém start-upu Apify a nově v něm drží téměř čtvrtinu akcií. Vlastníkem fondu je zakladatel internetového prodejce Mall Ondřej Fryc. V mladé cloudové platformě nyní Fryc koupil za zhruba dvacet milionů korun bezmála desetiprocentní podíl od společnosti Incoming ventures Michala Mičky, majitele módní značky Pietro Filipi.

Hospodarske noviny

2 August 2019

Byznys s módou dělám, protože mě baví. Pro mladé už není důležité, jestli je značka česká, říká investor Michal Mička

Na rozhovor přišel Michal Mička oblečen v saku české značky Pietro Filipi, kterou jeho firma vlastní. Společnosti C2H Private Equity, kterou řídí, patří i tradiční výrobce a prodejce konfekce z kožešin a kůže Kara. Vedle toho mladý podnikatel do Česka přivádí zavedené zahraniční módní značky. Mičkova firma se v červnu přestěhovala do moderní kancelářské budovy v pražském Karlíně, do prostor, v nichž doposud sídlila poradenská společnost Deloitte. Už v recepci jsou k vidění obrazy od současných malířů a další umělecké kousky, obrazy je vyzdobená i kancelář Michala Mičky. Na jedné ze stěn visí dílo od jeho oblíbeného autora Jiřího George Dokoupila. Jeho cena je 1,3 milionu korun a je tou nejhodnotnější materiální věcí, kterou Mička vlastní.

Czechcrunch

1 August 2019

Michal Mička se s firmami C2H, Pietro Filipi a Kara přestěhoval do Karlína. Nové sídlo zdobí moderní díla českých umělců

Poslední dva roky Michala Mičky se nesly ve znamení módy. Dvaatřicetiletý podnikatel a investor se rozhodl, že se vedle technologických startupů netradičně zaměří také na úplně jiný svět a začal ve velkém investovat do módních značek. A nyní pro svůj rostoucí oděvní byznys vybudoval nové sídlo.

FORMEN

June 7, 2019

Michal Mička, majitel Pietro Filipi a značky Kara

Jak se z člověka z pojišťovny stal majitel dvou známých českých značek? Jak plánuje postupovat dál a co takový život obnáší? Sedli jsme si s Michalem Mičkou, úspěšným mužem a především inspirativním člověkem.

Hospodarske noviny

22 May 2019

Investor Mička rozšiřuje oděvní impérium. Po Pietro Filipi a Kara získal francouzské spodní prádlo Etam

Podnikatel Michal Mička posílil svou pozici předního hráče na českém trhu s módou. Jeho společnost C2H Retail Holding se stala obchodním partnerem tradiční značky spodního prádla Etam v Česku. Mička informaci HN potvrdil s tím, že smlouvu s francouzskou firmou podepsal minulý týden

Seznam Zprávy

January 22, 2019

Investor Mička opouští Liftago, vydělal za rok desítky milionů

Investor Michal Mička prodal podíl v přepravní službě Liftago. Po více než roce zhodnotil svou původní investici ve výši desítek milionů korun o padesát procent.

iDNES.cz

January 5, 2019

Kožené bundy nejenom pro lidi středního věku. Kara chce omladit klientelu

Trutnovská značka oděvů z kůže a kožešin Kara se musí omladit, říká její majitel Michal Mička a poohlíží se po dalších akvizicích. Na českém trhu chce totiž vybudovat silnou módní skupinu. Chystá se rovněž k expanzi do zahraničí.

Hospodarske noviny

December 3, 2018

Mičkova investiční skupina chce posílit svůj módní byznys. Do Česka láká luxusní značky Ted Baker, Maje nebo ba&sh

V Česku by se brzy mohly objevit franšízové obchody módních značek Ted Baker, Maje, Mo&Co nebo ba&sh. O koupi licence na jejich provozování v tuzemsku i v dalších zemích střední Evropy nyní jedná mladý byznysmen Michal Mička. Po nákupech firem Pietro Filipi a Kara by tak šlo o další Mičkovo posílení módní skupiny.

en_USEN
cs_CZCZ en_USEN